Hjelp Få svar på vanlige spørsmål

 

Lyreco.no
Vilkår
Din bruker
Om Ordre
Betaling
Frakt og levering
Reklamasjoner og returer > >
Garantibetingelser

Reklamasjoner og returer

Jeg ønsker å returnere varene jeg har mottatt

Transportskade

Synlig transportskade må meldes direkte til sjåføren og merkes på fraktbrev ved mottak av varene. Dersom du henter varene på et postkontor må synlig skade meldes på stedet. Om skaden ikke er synlig på ytterforpakning, må skade meldes omgående og innen fire dager etter at skaden er mottatt. Når du som kunde mottar varen er det viktig at du også sjekker innerforpakningen for skade, og melder dette omgående og innen 4 dager etter fysisk mottak av varen. Skaden meldes til e-postadressen support.no@lyreco.no, med vedlagte bilder av skadeomfanget.

Retur

Privatperson

Er du privatperson gjelder Angrefristlovens bestemmelser. Dersom du ønsker å returnere varen du har mottatt må det skje innen 14 dager, se Angreskjema. Dette skjema fulgte også på med ordrebekreftelsesmailen. Når du returnerner dine varer må angreskjema følge med forsendelsen. Produktene som returneres må være uskadd og i original emballasje. Legg alltid ved informasjon som gjør at vi kan finne ut at det er du som har sendt pakken. Om ønskelig kan du også returnere dine varer i ønsket Lyreco butikk, utenom våre butikker i Tromsø, Trondheim/Tiller og Tønsberg. 

All retur skal sendes til:
Lyreco Norway AS
CO/ Bring LSO
Alfasetveien 24
0079 Oslo

Bedriftskunde

Dersom du er en bedriftskunde må retur avtales med vårt kundesenter FØR varer sendes i retur.

All retur skal sendes som Bedriftspakke til:
Lyreco Norway AS
CO/ Bring LSO
Alfasetveien 24
0079 Oslo

Hva bør jeg gjøre hvis jeg har en klage?

Ønsker du å klage på forhold, være seg bestilling, produkter, levering, faktura eller annet hører vi gjerne fra deg på telefonnr. 47982020 eller epost support.no@lyreco.no.


Angreskjema